هر کی ندونه


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

وقتی که گفتی تا تهش باهامی خیال می کردم دیگه تنها نیستم

خیال می کردم غصه هام تمومه مثل قدیم باز رو پاهام می ایستم

تازه بهت دلبسته بودم اما خواستی ازم پا رو دلم بذارم

هر کی ندونه تو که خوب می دونی تحمل رفتن تو نداشتم

هر کی ندونه تو که خوب می دونی به خاطرت پا رو چیا گذاشتم

بهم بگو چی شد که رفتی چرا  من که به جز تو کسی رو نداشتم ...

هر کی ندونه تو که اینجا بودی تو خوب می دونستی چیا کشیدم...

خیال می کردم تو کنارم هستی  ولی خودمم از خودمم بریدم...

مگه نگفتی هستی به پای کی نشستی من برات میمردم دل به دل کی بستی...

مگه نگفتی عشقم کنار من می مونی هر کی ندونه تو که درد منو می دونی...

 



نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت23:58---29 تير 1392
سلام امیدوارم خوب باشید..طاعات و عبادات قبول حق
نمیخوام تعریف کنم اما انصافا قشنگه
شما هم اگر دوست داشتید به من هم سر بزنید و نظرتون بگید خوشحال میشم
راستی با تبادل لینک موافقی؟؟
اگر موافقی منو با اسم تنهاترین عشق روزگار بلینک منم شما رو لینک میکنم
منتظر حضورتون هستم
تنهاترین عشق روزگار


نامی
ساعت19:00---27 تير 1392
نیسی

نامی
ساعت17:16---25 تير 1392
فک کردم توام اره وا
بی معرفت شدی؟؟؟؟؟؟ دختره چی شد بت اس میداد میگم روزه میگیری سعید
در ضمن زیاد کار نکن خودتو از بین میبری


تهنا
ساعت19:03---23 تير 1392
سلام شما یه پست تو فروردین 1391 گذاشتید که متن یه اهنگی از شاهین خسرو ابادیه
شما اون اهنگ رو خودتونم دارید تصویریش و نمیخوام صوتیش میخوام ممنون میشم اگه ج مو بدید


نامی
ساعت22:33---15 تير 1392
بیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااا :- ((

نامی
ساعت22:27---15 تير 1392
کجاااااااااااااااااااااااااااا اااییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییی

نامی
ساعت19:51---14 تير 1392
خب چته بیا عکساتو نشونم بده

نامی
ساعت21:16---13 تير 1392
هسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نامی
ساعت16:59---12 تير 1392
من نیسما خودتو لو ندیا باور کن

نامی
ساعت9:10---12 تير 1392
دوست دختره جدید مبارک:
P


نامی
ساعت16:31---11 تير 1392
هی کجا میری بخدا من نیسم
این چند وقت عروسی دادام بود دسم بند بود


nazi
ساعت21:47---7 تير 1392
خیلی قشنگ بود ....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
جمعه 7 تير 1392| 21:0 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§